عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

میلاد دو نور،روز دانش آموز

1399/8/14 8:50
نویسنده : مامان عفیفه
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم . عزیزدلم

امسال میلاد پیامبر صلوات الله علیه و اله، و امام صادق علیه‌السلام،باروز دانش آموزهمزمان شدن . هر سه مناسبت رو بهت تبریک میگم.

تک دانش آموز خونه ما ، امسال کلا مجازی درس میخونی . خداروشکر همکاریت خوبه ولی بازم یادگیری مجازی مثل یادآوری حضوری نمیشه .

امیدوارم تا سال آینده کرونا ریشه کن بشه و مدارس به روال قبل برگرده.

برات آرزوی موفقیت دارم گل نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر خانه دارمادر خانه دار
4 آذر 99 7:47
سلام دوست دارم باهاتون بیشتر آشنا بشم .اهل کجایید ؟آخه منم سه تا بچه دارم و فکر می کنم وجه اشتراکاتی داشته باشیم .من اصفهانم .
 
مامان عفیفه
پاسخ
سلام.ما خراسانیم دوست عزیز.
خوشحال میشم از تجربیاتتون استفاده کنم.