عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز مادر

1393/2/17 23:36
نویسنده : مامان عفیفه
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

امروز روز مادره . اما باباجون پیش ما نیستن و جاشون حسابی خالیه غمگین

امسال اولین ساله که بخاطر وجود شما اسم مقدس مادر رو روی من گذاشتن . انشاالله که لایقش باشم و بتونم وظایف مادریمو خوب انجام بدم و بتونم یه مادر نمونه تربیت کنم.

این کارت پستال رو عمه جون ازطرف شما واسه من خریدن . کلی ذوق کردم .

اینم تقدیم به همه مامانای مهربون

مخصوصا مامان و مادر شوهر عزییییییییییز خودم که بی نهایت دوسشون دارم

آن بهشتی را که قرآن میکند توصیف آن        صاحب قرآن بگفتا زی پای مادر است

الهی که مادر شدنتو ببینم عزیزکم

میبوسمت نازنین ...

(برای مطالعه نامه من به دخترم تشریف بیارین ادامه مطلب )

سلام دخترکم

اینجا میخواهم چند سطری برایت بنگارم

زیباترین

مادری وظیفه ایست بس خطیر . گام نهادن در این راه شیرین یک چیز میخواهد

عشق .....عشق .... عشق

مادر یعنی تمام دردها را عاشقانه به جان بخری تا فرزندت به سلامت زمینی شود

مادر یعنی پس از تحمل درد سنگین زایمان عاشقانه نوزادت را در آغوش کشیده و از شیره جانت او را تغذیه کنی

مادر یعنی عاشقانه صبور باشی

مادر یعنی شبهایی که پاره تنت در تب میسوزد عاشقانه در کنارش خواب به چشمت نیاید

مادر یعنی عاشقانه برای کودک بی خوابت لالایی بخوانی تا به خواب رود

مادر یعنی نیمه شب با گریه جگر گوشه ات ازخواب ناز بیدارشوی و عاشقانه اورا در آغوش بگیری

مادر یعنی وقتی برای دقایقی فرزندت در کنارت نیست عاشقانه دلتنگش شوی

مادر یعنی لقمه دهانت را عاشقانه در دهان طفلت بگذاری و خودت از گرسنگی خم به ابرو نیاوری

مادر یعنی از تمام خواسته هایت بخاطر نوجوانت بگذری و وقتی فرزندت در اوج قله موفقیت ایستاد عاشقانه به او افتخار کنی

مادر یعنی ....

آری دخترکم

مادر یعنی اجتماع تمامی عاشقانه ها

یعنی باعشق برای فرزندت مایه بگذاری نه اجبار و زور

مادر یعنی آنچه که زبان قاصر از توصیف آن است

و در آخر مادرم

چه فرزند ناسپاسی بودم من

حال که خودم مادر شده ام تمام رنج هایی که برایم کشیده ای درک میکنم

دعا میکنم با مادر خوبیها محشور شوید ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم زندگی دینی
14 اردیبهشت 93 23:56
با سلام و آرزوی سلامت و سعادت برای عفیفه خاتون و والدین محترمش، همه اسرار عروس مردم را که نباید همه جا منتشر کرد!
مامان عفیفه
پاسخ
سلام . چشم . ازاین به بعد سعی میکنیم اسرار عروستونو !!!! فاش نکنیم . هرچند حسین آقاتون دیشب میخواستن دخترمونو از پنجره پرت کنن توی حیاط !!!!