عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

آموزش الفبا

1393/2/15 16:58
نویسنده : مامان عفیفه
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر باسوادمن

دو هفته ای میشه که آموزش الفبا رو واست شروع کردم . چهار تا حرف رو میشناسی . نمیدونی چقدر ذوق میکنم وقتی میگم مثلا حرف ((ب)) رو به من بده و شما میتونی این حرف رو درست پیدا کنی چقدر ذوق میکنم . اینجا هم داشتم باهات تمرین میکردم

بعد که حروف رو تمرین کردیم خواستی همشونو بخوری !!!

الان که هشت ماه و نیمه شدی چهار حرف (ا-ب-م-ف) رو کاملا میشناسی

فدای زرنگیات گل نازم ...

(تجربه من در ادامه مطلب )

سلام دوستان

عفیفه دو ماهه بود که من اتفاقی کتاب آموزش الفبا از گهواره رو دیدم و خریدم . اول فکر نمیکردم بتونم به این راحتی حروف رو بهش آموزش بدم . اما خیلی راحت طی 10 الی 15 روز ؛ 4 حرف رو یاد گرفت . البته فقط میتونه حروف رو به من نشون بده نه اینکه بخونه . مقصود نویسنده کتاب هم همینه . شما هم کوچولوتون هر سنی هست براش شروع کنین . هیچ وقت زود نیست . و هیچ وقت هم دیر نیست .

موفق باشین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
15 اردیبهشت 93 23:23
سلام جالبه من نمیدونستم میشه از این سن شروع کرد نویسنده کتاب و ناشرش کیه؟
مامان عفیفه
پاسخ
سلام کتاب چگونه کودک خود را از شیرخوارگی باسواد کنیم نوشته خانم فهیمه نظری وناشر اون لاهوتیان من کتاب رو از پاساژ قدس قم خریدم.