عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

اولین مروارید

1393/3/19 16:14
نویسنده : مامان عفیفه
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کهکشون خانم

امروز 19خرداد‌؛ 10 رجب مصادف با میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام .این عید بزرگ و روز جوان رو به همه دوستان گلم تبریک میگم .

امروز یه عیدی خیلی بزرگ از این امام زاده بزرگ که شبیه ترین مردم به رسول الله صلی الله علیه و آله هستن گرفتم و اون هم جوونه زدن اولین مروارید شما عمر من .

ازاین به بعد باید حواسم به دندون قشنگت هم باشه عروسک نازم

 

امروز آزمایش ادرار مجدد داشتی . نمونه گرفتم و بردم آزمایشگاه و شما پیش عزیز جون بودی . برگشتم و باهم رفتیم خونه . داشتم تلفنی با مامان حانیه جون درمورد واکسن یکسالگیش صحبت میکردم که یک لحظه دستم رو توی دهن کوچولوت بردم و یه احساس تیزی روی لثه ات کردم . نگاه کردم دیدم دندون خوشکلت در اومده . اینقدر ذوق کردم که نمیدونستم چیکار کنم . سریع به بابایی پیام دادم و این خبر خوب رو بهشون دادم . ظهربابایی نیومدن و با زن عمو ناهار خوردیم و الان که خوابیدی قبل از هرکاری اومدم تااین مطلب رو برات بنویسم .چون خیلی وقته من منتظر دندونای قشنگتم نگار کوچک من ...

این عکس رو به سختی ازت گرفتم . البته هنوز دندون کوچولوت خیلی توی عکس مشخص نیست نازنین

میبوسمت رز گل من ...

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان سمیه
19 خرداد 93 16:44
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم. http://pesar2.niniweblog.com
مامان عفیفه
پاسخ
سلام .چشم حتما بهتون سر میزنم
مامانی بهار
28 خرداد 93 20:19
سلام مبارک باشه عزیزم
مامان عفیفه
پاسخ
سلام. ممنونم گلم